Vyhľadávať v tomto blogu

Modlitba za nový rok. Začať Božím požehnaním.

Väčšina z nás vidí tento začiatok kalendára ako veľkú príležitosť dosiahnuť niečo nové.

Táto modlitba za nový rok vám pomôže požehnať všetko, čo je pred nami.

Zistíte, že modlitba je napísaná za vás; ale môžete to tiež použiť na modlitbu so svojou rodinou, priateľmi a / alebo bratmi viery.

Prispôsobte modlitbu napríklad svojim potrebám, napríklad zmeňte všetko z jednotného na množné číslo, namiesto toho, aby ste povedali „ja“, „my“. Príklad v 2. riadku: „Tento rok to začneme s vami“.

Využite túto modlitbu kdekoľvek chcete, napríklad na večeru, aby ste dostali nový rok, v cirkvi alebo kdekoľvek chcete.

Dobre, tak sa modli ...

"Nebeský otec,

Nechajte pozadu dni sucha a nedostatku; a naopak, že moja krajina produkuje početné plodiny všetkého dobrého ovocia.

Bez vás, dokonca aj mladí ľudia, oslabujú, sú unavení a vyčerpaní; ale verím vám a každý deň mi dáte novú silu.

Urobíš zo mňa cestu cez púšť; a vytvoríte rieky v neúrodnej a neúrodnej krajine.

Minulý rok som prežil ťažké časy; ale tieto spomienky budú zatienené v mojej pamäti pre slávu, ktorú mi odhalíte v tomto novom roku.

Priznávam, že patrím Kristovi a stal som sa novým človekom; Starý život uplynul, začína nový.

V tejto sezóne budem venovať pozornosť vašim slovám, brať na vedomie, veriť vám a žiť vierou; pretože to, čo ma naučíte, bude pravdivé a dôveryhodné.

Ďakujem vám, môj Bože, pretože sa chystáte urobiť niečo nové; a vierou vyhlasujem, že sa to už začalo!

V mene Ježiša

amen"

Dobré, túto modlitbu ste urobili za nový rok!.

Ak sa však prvýkrát modlíte k Bohu, potom vás chcem pozvať, aby ste sa modlili znova. VEĽMI DÔLEŽITÉ modlitby.

Táto modlitba nielen žehná váš dar, ale aj vašu budúcnosť, dokonca aj vašu večnosť; urobiť dnes ...

_____________________

VÁŠ KOMENTÁR
Čo si myslíte o tejto modlitbe za nový rok?

Prosím, napíšte svoje komentáre nižšie.

Vďaka!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Prosím, zanechajte otázku alebo dobré a konštruktívne poznámku práve tu.