Vyhľadávať v tomto blogu

Modlitba za prácu


Táto modlitba je tiež k dispozícii v nasledujúcich jazykoch: Angličtina - Španielčina.

Milosrdný Bože, som sa pokoriť k vám.

Ospravedlňujeme sa za prípadné neposlušnosti a trestných činov proti vám. Priznám sa, že som zlyhal. Odpusť mi.

Prosím, daj mi svoju múdrosť. Potrebujem ťa.

Nedovoľte, aby ostatní ukradnúť plody mojej práce. Nechcem sa dostať do prekliatie.

Robíte skutočnú spravodlivosť na pracovníka. Mnoho podnikateľov sú nespravodlivé. Oni by sa odvážil oheň zamestnanca s prázdnymi rukami.

Tam sú šéfovia, ktorí liečia zamestnancom krutosťou. Oni utláčať s ťažkou prácou. Starajú sa len o to, čo ich prospech. Nezaujíma je pre ostatných. Prosím, zachráň ma od nich.

Zotročovať a zneužívajúce práce sú hrozné. Nenechaj ma žiť horký život kvôli zlej práci.

Počúvajte s milosrdným srdcom. Pozrite sa, aký veľký tlak je uložená na pracovníkov. Prosím, osloboď ma. Zbav nás!.

Ale taky musím byť vynikajúci profesionál. Daj mi zručnosti k vytváraniu nádhernej práce. Viem, že vaša požehnanie mi dá úspech.

Uisťujem vás, že ...

- Budem pomáhať ľuďom, ktorí potrebujú jedlo jesť;

- Budem štedrý k ostatným s mojimi požehnanie;

- Nebudem účtovať úroky mojich bratov vo viere;

- Nikdy nebudem nikoho pýtať sa vrátiť to, čo som im dal dobrovoľne;

- Budem požičiavať pre mnoho ľudí. Ale ja sa už požičiavať od nikoho.

Prosím, požehnaj mi. Pýtam sa ťa z celého srdca. Vaše požehnanie bude prosperovať moju prácu, svoju rodinu, svoj majetok a svoju budúcnosť.

Otvorte nebesia. Otvorte svoje štedré poklady. Naliať dážď požehnanie nado mnou. Dovoľte mi, aby som ich dostane dnes.

Nechajte svoj prosperitu na mojej úspory, dielo mojich rúk, a krajinu, ktorú mi dal.

Budem počúvať vás. Budem sledovať vaše príkazy. Váš príklad života je môj spôsob života.

Pracoval ste šesť deň a odpočinul siedmeho. Budem robiť to isté.

Pomôž mi zhromaždiť svoju rodinu a radovať sa s nimi. Budeme chváliť za plody svojej práce. Budeme ďakujem za požehnania, ktoré ste nám dali.

V mene Ježiša Krista,

Amen.

________________________________________

Som rád, že ste sa modlili "Modlitba za prácu"!

Teraz vás pozývam, aby sa ďalšie modlitbu. To je najdôležitejšie modlitba.
Táto modlitba bude prínosom pre vašu večnosť.

Prejdite na túto adresu:

Modlitba spásy


________________________________________

Modlitba za prácu. Čo si myslíte o tejto modlitby?

Prosím, zanechajte svoj komentár nižšie.

Ďakujem vám! 

Inšpirovaný týchto veršoch Biblie: 1.MOJŽIŠOVA 3:17 - 1.MOJŽIŠOVA 31:42 - 2.MOJŽIŠOVA 1:11;13-14 - 2.MOJŽIŠOVA 20:10 - 2.MOJŽIŠOVA 36:2 - 3.MOJŽIŠOVA 23:3 - 5.MOJŽIŠOVA 12:7;18 - 5.MOJŽIŠOVA 14:29 - 5.MOJŽIŠOVA 15:10 - 5.MOJŽIŠOVA 23:20 - 5.MOJŽIŠOVA 24:19 - 5.MOJŽIŠOVA 26:7-8 - 5.MOJŽIŠOVA 28:12;33 - 5.MOJŽIŠOVA 30:9
Biblia - Images: Práca

1 komentár:

  1. Sem názov úlohy, ktorú chcete. Nechať ostatné, pomôže vám za to modliť.

    Tie sú tiež vítaní pridať motivačný správy. Tipy pre ľudí, ktorí hľadajú prácu. Biblie verše.

    Vďaka!

    OdpovedaťOdstrániť

Prosím, zanechajte otázku alebo dobré a konštruktívne poznámku práve tu.