Vyhľadávať v tomto blogu

Modlitba za manželku


Táto modlitba je tiež k dispozícii v nasledujúcich jazykoch: Angličtina - Španielčina.

Veľký boh lásky,

Žiadam vás o pomoc. Prosím, počúvaj ma.

Beriem na vedomie, že nič neviem pravej lásky. Potrebujem svoju múdrosť.

Hľadal som na tú pravú. Ja som ju našiel.

Bože, len vy viete všetci. Vy viete, kto bude ideálny manželkou pre mňa. Pomôžte mi nájsť cnostnú ženu.

Táto situácia spôsobuje utrpenie a bolesť v mojej duši.

Prosím, veď ma k sebe. Pomohol si Izáka nájsť Rebekou. Pomohol si Jacob splniť Rachel. Sprievodca ma taky!.

Tiež chápem, že musím urobiť svoju časť. I sa musí stať človek podľa obrázka. Viem, že potom dostane svoje požehnanie.

Modlím sa za ženu; a ja vám sľubujem, že ...

- Budem trpezlivo čakať na ňu.

- Ja sa vždy ukáže svoju nehu.

- Budem ochotný odpustiť a obnoviť.

- Ja sa ju ignorovať. Vždy budem počúvať ju.

- Budem láskavý k nej. Pomalý k hnevu a hojný v láske.

- Nebudem mať neformálne záležitosti s inými ženami. Ja viem, že sa odvrátiť moje srdce preč od mojej ženy.

Moja láska sa jej sprevádzať. To bude trvať celú cestu.

Má láska pre ňu bude vždy konštantný.

Má láska k nej dosiahne nebesia.

Moja zmluva zostane verný.

Moje bozky ju uspokojí.

Bude veriť vo mne.

Naša láska prekoná ďalšie radosti v živote.

Pomôžte nám rastú stabilný lásku. Pomôžte nám prax odpustenie.

Pomôžte nám odstrániť vzájomné trestných činov. Chcem lásku a nie nenávisť.

Nie som dokonalý muž. Ale ja som sa modliť, že ma nikdy nenávidieť.

Ťažké časy môže prísť. Nedovoľte, aby nás rozdelili od seba navzájom.

Chcem byť ako Ježiš vás. Chcem byť ako prvá pomoc, keď ju potrebuje.

Bože, ja chcem byť statočný muž, ktorý dokáže rešpektovať. Manžel ju obdivuje.

Modlím sa, aby ona mi nikdy popierať svoju lásku a vernosť.


Aj požehnal jej, že je niekto, kto ma podporuje v mojej práci.

Aj požehnal jej, aby mohla prekvitať s mojou láskou.

Aj požehnal jej, aby sa stala žena, ktorá sa stará o nás.

Aj požehnal jej zostať krásna žena.

Vyhlasujem, že len jej láska ma uspokojí za všetkých okolností.

Bože, žehnaj nám. Preto budeme užívať kúzla lásky navždy.

Požehnaj nás pre vytvorenie rodiny. Daj mi svoju múdrosť a lásku, aby bolo možné.

V mene Ježiša Krista,

Amen.

________________________________

Som rád, že ste sa modlili "Modlitba za manželku"!

Teraz vás pozývam, aby sa ďalšie modlitbu. To je najdôležitejšie modlitba.
Táto modlitba bude prínosom pre vašu večnosť.

Prejdite na túto adresu:


________________________________

Čo si myslíte o tejto modlitby?

Prosím, zanechajte svoj komentár nižšie.

Ďakujem vám!

Modlitba za manželku; inšpirovaný týchto veršoch Biblie: Genezis 1:26 - Genezis 24 - Genezis is 29 - Prvá kniha kráľov 11:1-2 - Prvá kniha kroník 16:34 - Žalmy 13:5 - Žalmy 25:6-7 - Žalmy 31:3;7 - Žalmy 33:22 - Žalmy 36:5 - Žalmy 52:8 - Žalmy 57:10 - Žalmy 63:3 - Žalmy 85:7 - Žalmy 86:17 - Žalmy 89:28;33 - Žalmy 90:14 - Žalmy 92:2 - Žalmy 94:18 - Žalmy 103:8 - Žalmy 119:149 - Žalmy 132:10 - Žalmy 136:4-9;12-18;23 - Príslovia 5:19 - Príslovia 7:18 - Príslovia 10:12 - Príslovia 15:17 - Príslovia 17:9 - Kohelet — Kazateľ 9:1 - Veľpieseň 1:2;7
Biblia - Images: Manželku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Prosím, zanechajte otázku alebo dobré a konštruktívne poznámku práve tu.