Vyhľadávať v tomto blogu

Modlitba za Manžela


Táto modlitba je tiež k dispozícii v nasledujúcich jazykoch: Angličtina - Španielčina.

Boh lásky,

Dvíham modlitbu na vás.

Prosím, pomôžte mi nájsť dobrého manžela. Muž, ktorého som si milovať bez výhrad. Muž, ktorý ma bude milovať, ako Biblia učí.

Ja nechcem strácať čas s ležérne milenci.

Chcem sa spojiť s Božím mužom. Tisíc generácia príde od nás. Všetky z nich bude požehnané deti.

Biblia hovorí, že urobil človeka podľa svojho obrazu a podoby. Prosím, dajte mi manžela, ktorý sa bude správať rovnako ako svoje pravé syna.

Modlím sa, aby ...

Bude to dobrý poslucháč.

Bude láskavý a dáva človek.

Ten bude vždy pripravený, aby mi pomohol, keď som ho potrebovať.

Nikdy sa mi popierať svoju lásku ani nepodarí jeho lojalitu zmluvy.

Bude schopný mi odpustiť, keď sa mi to nepodarí.

Nebude človek venovať romantické záležitosti s inými ženami. King Solomon sa nepodarilo týmto spôsobom a jeho srdce bolo odklonený od vás.

On bude stále udržujú jeho milostný konštantná. Ten bude mať svojho verného zmluvu so mnou.

Bude láskavý a súcitný muž. Bude človek pomalý k hnevu.

Bude to človek, ktorý vie, ako bojovať v živote. Budeme uspieť.

On bude vždy pamätať, aby mi ukázal svoju nehu a lásku.

Jeho láska ma potešil v ťažkých časoch v živote.

Jeho starostlivosť ma bude motivovať ísť ďalej.

Jeho láska dosiahne až k nebu.

Jeho láska vydrží po celý život.

Jeho láska nikdy neskončí.

Bože, prosím, pomôžte mi prebudiť môj záujem vo všetkých jeho projektov a činností. Chcem, aby vedeli, že ja som jej skutočným partnerom v živote.

Pomôž mi hovorí aj o tom, ako veľmi ma miluje.

Vyhlasujem, že ...

- Len jeho láska ma nasýtiť.

- Jeho láska ma spievať radosťou.

- Budem môcť veriť v jeho láske.

- Ja sa bude radovať v jeho láske napriek úzkosti a trápenia v živote.

- Ja sa stane ponuka manželkou, očarujúce a krásne oči. Má láska ho zaujme za všetkých okolností.

- Budeme žiť milujúci navzájom v dobách hojnosti a nedostatku.

- Ja sa prekvitať jeho strane, zatiaľ čo žije istý v jeho láske.

- Jeho láska pre mňa bude lepší ako život.

- Ja sa môžu tešiť na bozky na pery viac ako víno.

A spoločne budeme piť kalich lásky.

... Amen

________________________________________

Som rád, že ste sa modlili "Modlitba za manžela"!

Teraz vás pozývam, aby sa ďalšie modlitbu. To je najdôležitejšie modlitba.
Táto modlitba bude prínosom pre vašu večnosť.

Prejdite na túto adresu:

Modlitba spásy


________________________________________

Čo si myslíte o tejto modlitby?

Prosím, zanechajte svoj komentár nižšie.

Ďakujem vám!

Modlitba za manžela; inšpirovaný týchto veršoch Biblie: Genezis 1:26 - Exodus 20:6 - Numberi 6:25 - Numberi 14:19 - Deuteronómium 10:18 - Prvá kniha kráľov 11:1-2 - Prvá kniha kroník 16:34 - Jób 10:12 - Žalmy 21:7 - Žalmy 25:6;7 - Žalmy 31:7 - Žalmy 36:5 - Žalmy 52:8 - Žalmy 63:3 - Žalmy 85:7 - Žalmy 86:17 - Žalmy 89:28;33 - Žalmy 90:14 - Žalmy 92:2 - Žalmy 94:18 - Žalmy 101:1 - Žalmy 103:8 - Žalmy 119:76;149 - Žalmy 130:7 - Žalmy 136:5-9;12-25 - Príslovia 5:19 - Príslovia 7:18 - Príslovia 15:17 - Príslovia 17:9 - Veľpieseň 1:2;7 - Biblia - Images: Manžela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Prosím, zanechajte otázku alebo dobré a konštruktívne poznámku práve tu.